Eftersom Bond-seriens grand old man, producer Albert R. Broccoli, døde mellem GoldenEye og Tomorrow Never Dies, blev det hans familie, datteren Babara Broccoli og bonussønnen Michael G. Wilson, der drev showet videre.
Bond-filmenes traditionelt noget sexistiske plakatudtryk blev der dermed også gjort op med, da det ligesom med GoldenEye var den prisvindende kvindelige artdirector, Randi Braun, der havde ansvaret for markedsføringskampagnen.
Ingen afklædte kvinder
Tomorrow Never Dies' endelige plakat gengav ganske vist Bond i den gamle position med pistolen - nu en ny Walther P99 - korslagt over smokingbrystet. Men på en fotomontage, der fokuserede på mediemagt med aktionsscener indlagt i en tv-væg, var der ingen afklædte kvinder.
Filmens heltinder,
Teri Hatcher og
Michelle Yeoh, var gengivet i glamourøse kjoler, sidstnævnte endda i samme positur som 007 selv. Man kunne dog øjne den første dansker på en Bond-plakat -
Cecilie Thomsen i seng med Brosnan.